Klacht: High Sierra accepteerd mijn wachtwoord niet meer !!

op 04 oktober 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag high sierra geïnstalleerd op mljn iMac
Nu accepteerd de Mac mijn wachtwoord niet meer.
Kom er dus niet meer in. Heb Apple gebeld. Maar daar krijg je een bandje te horen. Je moet eerst € 29 overmaken voor ze antwoord geven op je vraag.
Ben zeer slecht ter been na een openhart operatie, en dus erg afhankelijk van mijn iMac. Zat erg uit te kijken naar de iPhone X, Maar dan zal dit snel opgelost moeten zijn, zo behandel je geen klanten ! Heb al 3 iMacs een iPhone 6s plus en een iPad versleten, maar op deze manier ben ik zo Apple fan af ! Zodra ik weer beter ter been ben, ga ik ook eens bij Samsung kijken. Is nooit bij me opgekomen naar andere merken te kijken, maar wat Apple nu doet gaat echt te ver. Geen oplossing dan ga ik naar tv programma Radar

Gewenste Oplossing:

Wens gewoon weer bij mijn bestanden te kunnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tavacska