Klacht: Het zwanenenmeer

op 20 mei 2016 over Giggo Tickets in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik bestelde tickets voor het zwanenmeer voor donderdag 14 april 2016 .
Toen wij merkte dat er maar een voorstelling was op zondag , liet ik dat weten , wij hadden ondertussen al betaald en een status van betaling ontvangen .En daar stond op dat de voorstelling op 14 april was .
Ik liet giggo tickets weten dat er een fout was en dat ik niet op zondag kon gaan .In het weekend komt altijd mijn dochter naar huis , deze verblijft in het Giels bos , een thuis voor mensen met een zware mentale achterstand , en ik ga niet naar het zwanenmeer en mijn dochter laten wachten op een papa en mama die niet komen , ik wilde dus mijn geld terug maar er werd gemaild dat ik voor zondag had besteld en ze hielden deze leugen vol . en toen kwam er nog het bericht dat de tickets ook niet zouden aangenomen waarom juist weet ik niet .
Wij hebben 233 euro betaald , hoe ik bij Giggotickets terecht was gekomen begrijp ik ook niet , natuurlijk zal ik nu veel beter opletten maar wij voelen ons wel bestolen

Gewenste Oplossing:

Geld terug , en laat giggotickest niet meer bestaan

Alle klachten die gemeld zijn door Walter ceulemans