Klacht: het zinloos plaatsen van berichten in de spammap

op 12 augustus 2016 over Google in de categorie Zoekdiensten

IK zend als bedrijf gewone tekstberichten rond. niet meer en niets minder toch blijken heel wat van deze berichten in de spammap van de bestemmeling terecht en verhindert een normale comerciële communicatie. De dingen waar je moet aan voldoen om met een website even boven water te komen is absurd. Ik vind dat google onze economie op deze manier stilaan vermoord, daarom moeten wij weg van Google.

Wanneer ze een volledige andere politiek voeren en activiteiten die niets te maken hebben met een zoekmotor hun hoofdactiviteit afstoten en onderbrengen in een totaal gescheiden bedrijf waar zij GEEN controle over hebben. De situatie nu lijkt op deze in de 19 de eeuw waar de baas van het fabriek de mensen uitbetaalde in bonnen waar ze alleen mee konden aankopen in de winkel van ditzelfde bedrijf

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jankke