Klacht: het zijn oplichters

op 31 mei 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Bij verrassingstickets een boeking gedaan nadat ik dit op vakantieveiling heb gewonnen.
Het ziet er allemaal netjes uit je kan je voorkeuren geven qua data en vanaf waar je wil vliegen.ze verkondigen om naar de voorkeur van de klant te handelen dit is echter niet het geval.
de datums dat ik heb aangegeven waren niet beschikbaar.
zij kwamen met andere datums waar ik 80 of 100 euro meer voor moest betalen.en ik had aangegeven dat ik de weekenden niet kon dit heb ik via contact met de chat gedaan.ook werd mij gevraagd vanaf welke plaats ik zou willen vertrekken,Rotterdam heb ik geantwoord.
nadat ik contact met de chat heb gehad kreeg ik een mail binnen met 3 datums waar ik uit kon kiezen 2 opties moest ik 100 euro bij betalen en bij 1 40 euro.ik heb die van 40 euro genomen en omdat ik contact heb gehad ging ik er van uit dat het netjes geregeld zou worden.
maar helaas mijn vertrekpunt is Brussel???????ik woon in Rotterdam waarom zou ik helemaal naar Brussel gaan?ik dacht dat ze handelde naar wat het best bij de klant past.
het ziet ernaar uit dat ze gewoon weggeven wat hun het best uitkomt wat voor hun het goedkoopst is en naar de klant wordt niet gekeken.

Ik wil graag dat dit word omgeboekt en dat verassingstickets voortaan naar de voorkeur van de klant handelt want dit is wat zij aangeven op de site

Alle klachten die gemeld zijn door A010