Klacht: Het wordt via de reclame zo mooi voorgespiegeld, maar de jumbowinkel deugt niet

op 29 juni 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte mevrouw, mijnheer

Voor de zoveelste keer boodschappen gedaan bij jumbo-elderveld in Arnhem.
Vandaag had ik 7 producten nodig, slechts 4 zaten er na afrekening in mijn boodschappentas. De andere waren er weer eens niet. Zelfs de aanbieding in het bonboekje was niet voorradig.

Bij navraag personeel werd mij verteld dat het er gewoon niet was. Misschien vanavond bij de nieuwe vracht, werd mij verteld. Ligt het dan morgen in winkel? Nee dat kunnen we niet garanderen, maar woensdag wel. :-

Ik ben het zat om altijd naar huis te moeten met een boodschappentas die niet gevuld is met de boodschappen die ik bij jumbo wil halen en ook de reacties van het personeel bevalt mij niet. Ik begrijp dat ook zij boze klanten beu zijn. Maar volgens mij is de klant toch koning.

Heb gevraagd of de klacht aan de chef van de winkel wordt doorgegeven. Met de rug naar mij toe werd werd geantwoord, op een toon van: mens loop niet te zeiken: ja hoor!

Bij navraag ander winkelpersoneel blijkt dat ook zij alle klachten zat zijn van de klanten, maar vooral van jumbo zelf.

Als er voldoende producten bij jumbo op de schappen ligt.
Dat het personeel netjes en voorkomend is.
Meer gequalificeerd personeel.
Aanbiedingen moeten er altijd zijn.

Dat de goede en leuke uitstraling van de jumbo op de reclamefilmpjes ook in de winkel mag zijn. Nu lopen er chagrijnige klanten en personeel.

Jumbo doe hier wat aan. Mensen zoeken nu de concurrent. Lierver 50 cent aan boodschappen meer betalen, dan al die stress en ergernis en dan toch nog bij bv AH de rest van de boodschappen te moeten kopen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door maja kinkelaar