Klacht: Het slechte bedrijf ever

op 05 juli 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden aangemeld als nieuwe klant. Ik kreeg paar keer een box met korting. Eerste keer prima. De 2e en 3e paar keren producten bedorven en de kip was grijs.
Telefonisch contact met Hellofresh opgenomen waar bij zij zeggen ik niet hoef te betalen. Nu maanden laten hebben zij een incassobureau ingeschakeld en geen enkel reactie vanuit hello Fresh!
Echt ik raad iedereen het af om hier te bestellen. Qua communicatie en wat produceren betreft.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet hoef te betalen wat mij beloofd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

2 weken geleden - Hello Janet, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de producten in je box niet meer goed waren en er nu een betaling open staat bij een incassobureau. Om precies met je mee te kijken wat hier is gebeurd, kan je het beste contact opnemen via hellofresh.nl/contact-page. Hopelijk kan ik je daar verder helpen! Groet, Amber

Alle klachten die gemeld zijn door Janet19