Klacht: Het retouneren van 4 stoelen blijkt een ongelofelijke opgave voor medewerkers groupon!

op 12 oktober 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb onlangs 4 eetkamerstoelen besteld bij Groupon, bij levering was mij al meteen duidelijk dat het product niet het gewenste was wat ik gehoopt had ! Diezelfde dag nog contact gezocht met Groupon om het product te retourneren dit blijkt een vrijwel onmogelijke opgave , beloftes die telefonisch gemaakt worden omtrent het ophalen worden niet nagekomen, verkeerde telefoonnummers worden verstrekt en ga zo maar door ! Inmiddels ben ik 10 telefoon gesprekken verder en de pakketten staan nog altijd bij mij thuis zonder een ophaal afspraak ……het lijkt wel een ontmoedigingsbeleid !!! het werkt zo frusterend…en roept onnodige boosheid naar boven.
Ik kan wel zeggen dat dit niet in het voordeel van Groupon werkt het vertrouwen in deze organisatie is behoorlijk geschaad ! Ik hoop dan ook dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zodat we op een andere manier dit hoofdstuk kunnen afsluiten.

Dat ze zo snel mogelijk een afspraak maken om deze stoelen op te halen !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tibetan