Klacht: het product werkt niet

op 03 september 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 04 september 2018 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zie dat er inderdaad al mail contact is geweest. U heeft aangegeven dat u niet tevreden was over het product.
Zoals aangegeven is had u ongeopende producten kunnen retourneren binnen 30 dagen na aankoop.
Helaas heeft u dit niet gedaan waardoor de factuur gehandhaafd is gebleven., en uiteindelijk bij het incassobureau is beland.
Ook vraag ik mij af wat u bedoelt met fake accounts?
Ik wil u aanraden verdere vragen aan swierCs te stellen daar uw dossier bij hun in behandeling is.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Davyst