Klacht: het product is terug gestuurd!!!

op 19 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo
ik had paar maanden terug een artikel gekregen voor haargroei.
maar ik had het product niet besteld.
toen ik het artikel thuis bezorgt kreeg, stuurde ik het product per direct terug naar het adres van lux style. het probleem is nu dat we elke maand een nieuwe brief krijgen verstuurd met het kosten van het product en betalingsherinnering, terwijl het product terug verstuurd is en wij het product niet eens hadden besteld. wij hebben geprobeerd heel vaak contact te krijgen met het lux style email. ik heb zelf 3 keer een email verstuurd naar lux style, maar helaas hebben geen antwoord gekregen. erg jammer dit, dat mensen die niet hebben besteld en het toch verstuurd krijgen en dan nog eens terug hebben verstuurd, toch een hoge rekening moeten betaling. ik zou graag willen geholpen worden. want ik vind dit echter niet kunnen. alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

ik ben er pas tevreden mee als ik het bedrag niet hoef te betalen. omdat ik het product en niet heb besteld en ik moet een hoge rekening betalen van 90 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 23:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,
Wij hebben u reeds eerder per email op de hoogte gebracht van de status van uw retourzending. Hier vindt u een deel van ons antwoord aan u, gestuurd vandaag, 23 juli 2017: \"Nathalie L. posted today at 14:55
Posted through the staff interface ✔ Delivered
Beste,
Bedankt voor uw e-mail.
We hebben uw retournering ontvangen maar deze is geweigerd door ons warenhuis. Om deze reden kunnen we geen creditering of restitutie toepassen.\"
Uw retourzending is geweigerd omdat deze ruim buiten de zichttermijn van 14 dagen in ons magazijn in Denemarken is ontvangen en bovendien is het door u opgestuurde product QuickMax door ons ontvangen in een dermate conditie dat wij het product niet opnieuw kunnen verkopen.
Om deze redenen kan de factuur slechts worden gesloten nadat wij de volledige betaling van uw bestelling hebben ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door niettevredenmetluxstyle