Klacht: Het omklappen van mijn aangekochte stormparaplu.

op 31 mei 2020 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een stormparaplu bij jullie gekocht, wat zou deze voor mij als reumapatiente, rijdend op een scootmobiel een uitkomst zijn geweest was het niet dat vanmorgen (terwijl het niet eens zo’n harde wind was) mijn paraplu helemaal omsloeg! De wind trok bijna het handvat uit mijn hand. Dit mag naar mijn mening niet voorkomen bij een stormparaplu die zo ontzettend veel beloofde….voor mij is dit een gevaar op de weg omdat ik ook nog met de andere hand mijn scootmobiel in bedwang moest houden. Graag zou ik mijn geld terug willen hebben na het terug sturen van deze stormparaplu. Kunt u mij het adres sturen waar deze naar toe moet?

Met vriendelijke groet,
Rita Janssen.

Van: Groupdeal Nederland
Aan: Rita Janssen
Datum: 02 mrt 12:00
Onderwerp: Stormparaplu

Bedankt voor uw bericht.

De leverancier verleent de garantie van dit product. Wij nemen contact op met de leverancier om na te gaan of dit onder de garantie valt. Wij komen hier binnen 3 werkdagen bij u op terug.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste Rita Janssen,

Bedankt voor uw geduld.

Recentelijk heeft u contact gehad met onze Customer Service. Graag informeren wij u over de status van uw vraag.

Wij zijn momenteel nog in gesprek met de leverancier en doen ons uiterste best om u binnen 2 werkdagen van een passende reactie te voorzien.

Mocht u ondertussen nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Cor

Medewerker Customer Service

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn stormparaplu terug kan sturen en de kosten retour krijg en zij mij niet met 'n kluitje in het riet sturen zoals mij de bijgevoegde teksten doen geloven:

Van: Rita Janssen
Aan: Groupdeal Nederland
Datum: 09 mrt 18:28
Onderwerp: Re: Stormparaplu

Graag wil ik u de foto's van mijn stormparaplu
en mijn scootmobiel naar u toesturen, zodat dit een teken is van een
op waarheid verteld verhaal, echter kan ik geen foto meesturen van de omgeklapte
paraplu omdat die niet in mijn bezit is. Ik heb hem vandaag weer meegenomen, maar toen was er geen wind.
Enkel regen en dan gaat het goed, maar had hem juist gekocht voor harde wind en dat werkt jammer genoeg niet!

Groupdeal klantenservice
10 mrt. 2020 11:48
aan mij

Beste Rita Janssen,

Dank u voor uw bericht.

Hierbij bevestigen wij dat uw foto’s in goede orde hebben ontvangen.

De leverancier verleent de garantie van dit product.

Wij hebben contact opgenomen met de leverancier om gezamenlijk tot een geschikte oplossing te komen.

Wij komen hier binnen 2 werkdagen bij u op terug.

Alvast bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Cor

Medewerker Customer Service
--------------------------------------------------------

Het laatste bericht was:
Groupdeal klantenservice
wo 20 mei 14:47 (11 dagen geleden)
aan mij

Beste Rita Janssen,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses voor de vertraging in het antwoord. Vanwege drukte hebben niet aan de normale reactie termijn kunnen voldoen.

Wij hebben een definitief beeld nodig van wat er mis is met de paraplu, zodat we kunnen uitsluiten dat het niet om een gebruikers fout gaat. De eerder gestuurde foto's tonen helaas niet aan wat het defect exact is. Het gaat beslist niet om het moeilijker maken van de situatie, maar enkel om het verschaffen van duidelijkheid.

Graag vernemen wij dit nog van u, dan helpen wij u zeer graag verder.

Met vriendelijke groet,

Monique

Medewerker Customer Service
-------------------------------------------------------

Mijn laatste antwoord daarop was:

Rita Janssen
wo 20 mei 15:05 (11 dagen geleden)
aan Groupdeal

Beste Monique, ik word wel met 'n kluitje in het riet gestuurd!
Hoe kan ik nu die gebeurtenis nabootsen?...wat
jullie toen vroegen zijn de foto's van mijn paraplu (in jullie bezit)
waar tevens mijn scootmobiel ook zichtbaar is.
En dat definitief beeld van destijds is er niet, was al blij dat ik
mijn scootmobiel met een hand in bedwang kon houden toen de wind
er onder sloeg en de paraplu naar boven klapte. Mijn vertrouwen naar jullie toe is werkelijk tot de
bodem gezakt maar ik ga hier wel melding van maken!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corriemartin