Klacht: het niet volledig bezorgen van de zaterdag editie .nu twee weken op rij krijg ik niet de bijlage vrij

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds okt 2015 heb ik regelmatig problemen met de bezorging van de telegraaf, dan krijg ik gewoon geen krant, of totaal een andere krant dan krijg ik 2 verschillende kranten. en nu tot 2 keer toe zaterdag geen bijlage vrij .Het is nu dat ik dagelijks s,avonds een A 4 op de voordeur plak om maar de telegraaf te krijgen. en toch lukt het de bezorger niet zijn werk goed te doen.heb in het verleden al diverse malen een boek gekregen, tegoedbonnen. Wat gaat de telegraaf hieraan doen? We moeten wel elke keer naar de plus gaan om de telegraaf te kopen. Wie betaalt ons de autokosten? de telegraaf ??????. Als het aan mijn vrouw ligt wel.

ik ben pas tevreden als ik zoals voor oktober 2015 elke dag opnieuw gewoon de telegraaf krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 11:07 geantwoord

Geachte heer Verrijdt,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vaker problemen ondervindt met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie heeft u vandaag telefonisch contact met ons gehad hierover. Zoals met u besproken was, zullen wij er alles aan doen om de bezorging weer op orde te krijgen.

Wij hopen op uw geduld.

Moht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Heeft op 30 juli 2016 om 14:10 geantwoord

Klacht opgelost? dacht het niet .Vandaag zaterdag 30-07-016 weer precies het zelfde: weer geen bijlage vrij ontvangen. Hoezo opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Verrijdt-Tummers