Klacht: Het niet terug krijgen van mijn geld

op 02 augustus 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

In mei 2015 heb ik de polaryte HD zonnebrillen aangekocht via internet met de visa kaart.Na veel geharrewar met betaling bleek het dat ik deze actie 2 maal had besteld,en zo kwam het ook mijn mijn maandelijks afschrift van visa.Geen probleem dacht ik,ik stuur het dubbele terug naar het postadres met het formulier erin wat bestemd was:niet tevreden,geld terug,en dit op 11-05-20165,aangetekend.Dit koste mij 7,70 euro.
Nu,ik ben heel tevreden over de zonnebrillen,maar wat hier nu gebeurt met terugbetalen kan niet!!!!!!Daarom deze klacht.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Van Akendoven,Frank

Als mijn bedrag terug betaald word!!!Trouwens ik heb het andere pakket teruggestuurd zoals voor geschreven!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:36 geantwoord

Beste Klant,

Onlangs heeft u telefonisch contact met Tommy Teleshopping omtrent uw klacht.

Zoals besproken zullen wij het aankoopbedrag met spoed terug storten op het door u toegezonden iban rekeningnummer.

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door frankhingene