Klacht: het niet op komen dagen van bussen

op 02 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

geachte arriva,
Ik woon nu ongeveer al 10 maanden aan het Julianapark in Tilburg. daar komen de buslijnen 5 en 6. helaas heb ik in deze 10 maanden zelden een bus gehad die op tijd is. Met als voorbeeld; Het is nu donderdag 2 juni. bus 6 zou volgens het bordje er om 13:48 moeten zijn. het is nu 13:58 en ik sta nog steeds te wachten. soms komt de bus niet eens opdagen. en dan praat ik niet alleen over buslijn 6 maar ook 5. Ook als ik vrij ben en ik heb de bus niet nodig, zie ik de bus soms ook gewoon 10 minuten te vroeg voorbij rijden. ook dit hoort niet. Ik ben er een beetje klaar mee.

Deze 2 bussen dienen gewoon aan te komen op de tijd die staat aangegeven. met uitzondering van een paar minuten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 juni 2016 om 13:20 geantwoord

Hallo Robin,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat de stadsbussen in Tilburg niet volgens schema rijden. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend voor je is. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de collega's in de regio zodat zij naar de punctualiteit van de stadslijnen in Tilburg kunnen kijken. Hopelijk merk je snel verbetering.

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door robbinrvr