Klacht: Het niet ontvangen van mijn bestelling

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Dit is het zoveelste mailtje die ik stuur wat betreft het nog altijd niet ontvangen hebben van mijn telefoonhoesje.
Mij werd in eerste instantie beloofd hem te ontvangen 10 dagen na mijn bestelling, vervolgens zou ik hem een maand later ontvangen, bij mail 3 werd vermeld dat ik hem 2-2-2018 zou kunnen verwachten .. En raad eens? Nog altijd heb ik mijn hoesje niet in ontvangst mogen nemen!

Ik wil mijn hoesje zo spoedig mogelijk ontvangen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:28 geantwoord

Beste Enya Zijlstra,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte excuses voor de vermiste zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Leon

Alle klachten die gemeld zijn door Zijlstra4