Klacht: het niet na komen van 5 in de rij

op 26 april 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

vandaag 26-4-2016 was ik in de jumbo om 5 voor 4 ik was dus 5 in de rij en dat riep ik wat denk je ik had naar de kleine kassa moeten gaan daar was het ook druk maar als je met een kar waar te veel in licht komt dan zeggen ze volgende keer naar de gewone kassa want dan kunnen andere mensen daar vlug weg gewerkt worden nu is mij dit vorig jaar twee keer overkomen en heb een een brief naar jullie gestuurd nu gebeurd het weer en jullie hadden gezegd dat ik de bedrijfs mannager erbij moest halen heb ik gedaan en dan zeggen ze gewoon ik had naar die kleine kassa moeten gaan doe ik dat de volgende keer dan zeggen dat ik te veel boodschappen heb in mijn kar en dat ik naar de gewone kassa moet gaan zo kom je er altijd uit en dat is niet wat jumbo over de tv verteld 4 in de rij betekend gratis boodschappen anders kun je dat niet in de winkel of op tv vermelden ik heb de indruk dat het personeel het zelf moet betalen en dat ze met allerlei smoesjes proberen om er onderuit te komen ik vind dit niet netjes

als jullie nakomen wat er v een bedrijft verteld word

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bea12345