Klacht: Het niet na komen afspraak croupon

op 08 september 2018 over Watertuin Spijkenisse in de categorie Cafés en Restaurants

Wij Hadden een crouponpon van onze dochter gekregen met de kerst, die had een eind datum. Mijn man is ernstig ziek geworden ik had de bon binnen de verloop tijd verzilverd naar onze trouwdatum 11 juli. Ik kreeg de bevesteging dat het in goede orde was ontvangen en dat het om een bon ging had ik netjes aan gegeven bij de reseviring. Maar toen wij 11 juli aan kwamen werden wij niet toe gelaten, om dat de bon verlopen was. Wij waren hellemaal verbaast had twee dagen van te voren nog een email ontvangen dat wij welkom waren alleen de tijd werd anders.
Wij moesten maar een klacht in dienen, dat hebben wij twee keer schriftlijk gedaan per mail aan Watertuinen, maar tot heden laten zij niks van zich horen.
Wij zijn erg teleugesteld in de Watertuinen, de bon is betaald door onze dochter als cadeau en wij moesten ook nogmaals betalen.

Ik ben tevreden als ik het bedrag van onze gemaakte kosten terug gestort wordt op mijn rekening

32,30 euro NL58 ABNA 0430 4915 30

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Watertuin Spijkenisse nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sx