Klacht: Het niet leveren van mijn Comfyblanket

Corrie Messchaert op 16 februari 2021 over Bangado.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 januari 2021 heb ik een Comfyblanket besteld en tot op heden niets gehoord sinds 2 weken ben ik e-mails aan het sturen naar Bangado maar heb nog geen enkele reactie terug gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een terugkoppeling krijg wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bangado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bangado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Messchaert