Klacht: het niet kunnen annuleren van een toto select wedstrijd

op 07 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Omdat ik een fout had gemaakt op mijn wedstrijdformulier wilde ik een wedstrijd annuleren.Dit werd in de winkel geweigerd.Een telefonisch gesprek met een manager van de vestiging leverde alleen op dat hij zou informeren over het beleid van AH inzake deze kwestie.Naar mijn opmerking dat in het DEELNEMERSREGELEMENT
Lotto BV (zie Google) artikel 10 wel sprake is van de mogelijkheid tot annuleren,werd gezegd dat hij niet over de beschikking van Google had! Ik moest in het vervolg maar beter opletten.Op mijn telefoontje met de Nederlandse loterij over deze kwestie werd verbaasd gereageerd,ook de regels van deze loterij zijn van toepassing voor AH .Voor alle duidelijkheid:ik wilde geen geld terug,ik wilde alleen een kruisje op een formulier verzetten.Als AH ondanks alles zijn poot stijf houdt , is het dan niet beter om bordje met de tekst ANNULEREN ONMOGELIJK op de balie plaatsen? De. AH-vestiging bevindt zich in Oosterhout Keiweg 11.Al met al een reden om voortaan de lotto ergens anders te spelen. Het hoeft u niet te verbazen dat dit ook voor mijn boodschappen geldt. P.S wanneer een medewerker per ongeluk 2 i.p.v. 1 deelnamebewijzen uit de machine haalt,annuleert zij/hij dit deelnamebewijs ter plaatse.Technisch gezien een fluitje van een cent.Maar als de klant een foutje maakt kan het opeens niet.

Wanneer AH zich aan de regels van de Nederlandse Lotterij in zake ANNULEREN houdt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snuffy