Klacht: Het niet correct behandelen van personeel

op 01 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het heel vervelend, hoe ik behandeld werd bij Ah te nieuwerkerk aan den IJssel. Ik ben al 2 weken bezig voor mijn kleinzoon een dino plaatjesboek van Freek te pakken te krijgen. Hij is nl heel verdrietig, ze hebben hem nl op school gescheurd. Hij is 5 jaar. Ik werd elke dag afgescheept met het antwoord ja morgen komen ze. Dus bij 2 weken voor niks geweest. En niemand was bereid om er 1 opzij te leggen voor me. Is er nou niks aan te doen? Met vriendelijke groet . Petra schildt

Gewenste Oplossing:

Dat er een oplossing komt, voor een heel verdrietig kind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra schildt