Klacht: het na jaren overstappen, door een enorme fout van online naar KPN

op 27 mei 2021 over Online in de categorie Alles-in-1

Na een telefoongesprek met klachtenlijn van online, naar aanleiding van het bedrag € 562,69 welke zomaar van mijn rekening is afgeschreven en dit alles om dat jullie de glasvezelkabel ( volgens de persoon welke ik aan de telefoon had) hebben aangesloten ongeveer 14 dagen voor het overgaan naar de KPN , daarmee heb ik niets veranderd aan mijn abonnement m.b.t. de Tv telefoon en internet .aansluiting, had zelfs niet de intentie
Wel heb ik 4 dagen zonder alle aansluitingen gezeten gezeten zonder enige hulp,je wil niet weten hoe ik in paniek was,want ik sta via internet in verbinding met het OLVG in verband met mijn hart klachten
Toen was ik zo kwaad mede om dat het ook heel anders had af kunnen lopen volgen de arts,Toen heb ik besloten over te gaan naar KPN,hiervan bent u op de hoogte deze correspondentie is al gevoerd.
U was het daar volkomen mee eens en heeft zelfs excuses aangeboden.
Ik vraag me af ,waarom doet u dit zonder enig overleg u weet niet welke consequenties dit voor ons heeft, wanneer je als 86 jarige moet rondkomen van een AOW ,ik kan deze maand niet eens de huur betalen door wat u hier aanricht en dan ook nog zonder enig recht , ik heb alles altijd betaald en op tijd, het is schandalig.
Op advies van het programma radar heb ik het bedrag van € 562,69 retour laten storten zo dat ik financieel niet in de problemen kom.
Ik verzoek u binnen 14 dagen dit te hebben opgelost.
Groetend,
G.Griese

Wanneer u dit voor mij hebt opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door F.G.D. Griese