Klacht: Het modem is nog niet vervangen.

op 11 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Het modem en de mediaconverter in de meterkast zijn slecht. Aan ons is beloofd dat we deze nieuw ontvangen. Binnen korte termijn zou dit gebeuren. Maximaal een week zou het duren voordat we de track en trace code zouden ontvangen. Waarmee duidelijk zou zijn dat we het pakket zouden ontvangen. Ondertussen zijn we meer dan 7 weken verder en horen we elke week tijdens een telefonische vraag om een update, dat we nog even geduld moeten hebben. Graag zouden we alsnog op korte termijn de vervanging willen ontvangen en een schadevergoeding om de onkosten tegemoet te komen.

als de nieuwe mediaconverter en modem een goed werkend thuisnetwerk geven en als we een vergoedingverrekening van kosten krijgen omdat we al vanaf het moment dat we overgestapt zijn problemen met het thuisnetwerk ondervinden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]