Klacht: Het melden van beschadigde boeken & geen goede rekbare kaften worden niet serieus genomen!

op 13 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb 30 augustus 2016 contact opgenomen met het bedrijf Van Dijk om te melden dat mijn 2 boeken beschadigd zijn die ik heb ontvangen en dat de rekbare kaften (3 stuks) niet kloppen qua het formaat van de andere rekbare kaften.

Ik heb meerdere malen contact opgenomen en ze zeiden maar steeds dat het 3-5 werkdagen zou duren voordat ik ze zou kregen!

Nou even denken, we zijn al 14 dagen verder en nog steeds niks gehoord! Ondanks meerdere malen contact te hebben gehad.

Ik werd heel slordig aan de telefoon behandeld. Maar dat ter zijde waar zijn mijn 2 beschadigde boeken en mijn 3 stuks rekbare kaften?!

Die heb ik nog niet gehad? En aan de telefoon kunnen ze niks erover vertellen waar mijn artikelen zijn gebleven.

Mijn school eist erop dat ik mijn boeken & rekbare kaften krijg!

Ik wil z.s.m. 2 nieuwe boeken en 3 nieuwe rekbare kaften opgestuurd krijgen!

En daarnaast wil ik ook nog omdat het zo lang duurt en omdat ik slordig als een hond werd behandeld ter compensatie een Eastpak Oval Black Etui .

Zie in de afbeelding de rekbare kaften waarover het gaat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 08:48 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Visham,

Wij vinden het vervelend dat je niet voldoende bent geholpen door onze klantenservice.

Inmiddels hebben wij 2 vervangende exemplaren overgedragen aan Post NL. Je ontvangt deze zo snel mogelijk van ons. Voor de rekbare kaften hebben wij een nieuw setje aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk.

Wanneer je de nieuwe boeken/rekbare kaften hebt ontvangen zit bij de levering een brief wat je met de oude exemplaren mag doen.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Uit coulance hebben wij 1x de kosten van een setje rekbare kaften gecrediteerd. Dit gaat om een bedrag van € 4,99. Je ontvangt hier binnen kort een creditnota van per mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Visham D.