Mijn Klacht:
Ik heb 30 augustus 2016 contact opgenomen met het bedrijf Van Dijk om te melden dat mijn 2 boeken beschadigd zijn die ik heb ontvangen en dat de rekbare kaften (3 stuks) niet kloppen qua het formaat van de andere rekbare kaften.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen en ze zeiden maar steeds dat het 3-5 werkdagen zou duren voordat ik ze zou kregen!
Nou even denken, we zijn al 14 dagen verder en nog steeds niks gehoord! Ondanks meerdere malen contact te hebben gehad.
Ik werd heel slordig aan de telefoon behandeld. Maar dat ter zijde waar zijn mijn 2 beschadigde boeken en mijn 3 stuks rekbare kaften?!
Die heb ik nog niet gehad? En aan de telefoon kunnen ze niks erover vertellen waar mijn artikelen zijn gebleven.
Mijn school eist erop dat ik mijn boeken & rekbare kaften krijg!
Gewenste Oplossing:
Ik wil z.s.m. 2 nieuwe boeken en 3 nieuwe rekbare kaften opgestuurd krijgen!
En daarnaast wil ik ook nog omdat het zo lang duurt en omdat ik slordig als een hond werd behandeld ter compensatie een Eastpak Oval Black Etui .
Zie in de afbeelding de rekbare kaften waarover het gaat.
