Klacht: Het Meerdal. Vies huisje en slechte klantenservice!

op 10 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Naar lang sparen eindelijk een paar daagjes weg met mijn kleintje. Als alleenstaande ouder is dat een hele uitgave. Wat keken we er samen naar uit. Voor wij gingen samen naar de supermarkt en lekkere dingetjes gekocht voor de heenreis. Muziekje aan en rijden. Huis 421 kregen wij. Het leek allemaal goed te gaan. Tot ik de deur opende van het huisje. Mijn vreugde was een klap verdwenen. Het huisje was vies, goor en zeker niet schoongemaakt. Het huilen stond me nader dan het lachen. Uiteraard melding gemaakt en foto’s gestuurd per app. Een gebruikte maandverband lag in het afvalemmer op de wc! Tandpasta resten van de vorige bewoners lagen nog in de wasbak. Bij het optillen van een van de dekens van het bed lag het vol met zwarte honden haren. Ik ben zelf maar aan de slag gegaan met schoonmaken. Terwijl mijn 3 jarige op de bank zich moest vermaken. Zo had ik onze 1e vakantie samen niet voorgesteld. Heb er zeker een traantje om moeten laten. Zo’n domper en dat in corona tijd! De klantenservice is nog erger. Zowel op het park als per mail, of telefoon geen excusses of compensatie gekregen! En moet nu nog terug gebeld en gemaild worden wat een belofte was. Ik kom zeker nooit meer terug bij Het Meerdal. En raad het ook niemand aan! Ben niet snel een pieperd, maar dit is niet normaal meer! En blijkt dat ik niet de enigste ben zo te lezen.

Als ik een compensatie krijg en antwoord!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verdrietige mama