Klacht: Het lukt me niet om op te zeggen

op 11 mei 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Hallo,

Ik heb op 28-03-2017 een schriftelijke brief naar fitforfree gestuurd om het abonnement van mijn vriend op te zeggen. En op 26-04-2017 word er weer geld afgeschreven.
ik ben de klantenservice 09003483673733 krijg ik een bandje, ik moest 6 drukken voor opzeggingen zeggen ze op een bandje dat ik dat schriftelijk moet doen en de verbinding word nu verbroken.

Op internet vind ik nergens een ( gratis ) email oid waar ik contact mee op kan nemen, en op internet zie ik nog meer problemen met hun.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg wendy

Als het abonnement word opgezegd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

5 maanden geleden - Bedankt voor jouw bericht. Dit willen we graag voor je uitzoeken. Je hebt dus opgezegd via een schriftelijke brief? Heb je voor ons het lidnummer van jouw vriend? Dan kijken we gelijk in ons systeem. We horen graag van je!

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 11 mei 2017 om 11:14 geantwoord

We hebben geen reactie gekregen op ons vorige bericht. Heb je dit wel gelezen? Laat je weten als je wilt dat we deze situatie onder de loep nemen? Hiervoor hebben we het lidnummer nodig van jouw vriend. :) Je kunt natuurlijk ook langsgaan in de club voor informatie over rondom de opzegging.

Alle klachten die gemeld zijn door Matsswitzar