Klacht: Het is geen man van woord

Mr.E op 11 december 2019 over RM Brink Dakkapellen in de categorie Handelsondernemeing

Een aardige man die als een prof kan praten en zijn laptop even heel mooi kan laten zien hoe de dakkapel er uit gaat zien…dat is een feit, en wat ook een feit is dat deze man nooit aan zijn afspraken houdt!

We hadden afgesproken dat er in de 1ste week van September 2019 2 dakkapellen geplaatst zouden worden en dit alles incl het aftimmeren dus het hele pakket zou binnen 1 week af zijn, maar ik moest wel eerst vooruit betalen…goed dat heb ik in 30sec gedaan en dat was mijn fout. De 1ste week begon het al….het werd al dag voor dag opgeschoven en ik had juist voor die week vrij genomen.
Ondertussen heb ik in totaal 3,5 week niet gewerkt (zzp) omdat ie altijd wel weer wat had en het was te heet om de dak op te gaan of het regende (in de maand Sept en Okt is het altijd lekker weer maar goed). 1 dakkapel had ie geplaatst en het binnenwerk zou nog afgetimmerd en gestuckt worden, het heeft aantal weken geduurd voordat ie dat kwam doen maar dat andere kamertje moet nog steeds afgewerkt worden…iedere keer heeft die man een smoes om niet op te komen dagen.
Het is nu 11 Dec en nog steeds moet het binnenwerk afgewerkt worden en een 2de dakkapel geplaatst worden.
Ik ben helemaal klaar met deze man. Hij maakt afspraken en geeft aan dat ie de volgende dag gaat bellen en dat doet ie niet, hij reageert gewoon niet…zo klaar met deze man.

Ik heb hem vandaag mijn laatste app bericht gestuurd, ik wil mijn geld terug, als hij het niet terug stort op mijn rekening dan ga ik een aangifte doen en alle bewijs stukken daar heb ik een printscreen van gemaakt en stuur ik het door naar mijn advocaat.

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RM Brink Dakkapellen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RM Brink Dakkapellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr.E