Klacht: Het glas van het horloge is stuk

op 20 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het openmaken van het pakketje is van een led horloge het glas stuk.

Marianne groen
Industriestraat 19
Groningen
9744bn
E-Mail j.zantinga@home.nl

Gewenste Oplossing:

Al ik een nieuwe ontvang !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - geeft u ons een bestelnummer svp. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Groen,

Onze oprechte excuses voor de vermiste zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Schilder24