Klacht: Het gaat erom dat heel veel producten verkeerd staan en verkeerd geprijsd

op 07 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij deze wil ik een klacht indienen over action filiaal keizerwaard daar het de zoveelste keer is dat producten verkeerd staan en verkeerd geprijsd zijn waar je bij de kassa achterkomt en de leidinggevende gewoon zegtdat dat prijskaartje voor hun is en Niet voor de consument er een heel raar verhaal van maakt en dat je gewoon normaal zegt dat dat niet klopt dat ineens heel Turkije in die winkel ze eigen ermee bemoeit je gewoon word uitgelachen door al het personeel met dezelfde afkomst en je word uitgemaakt voor racist terwijl dat totaal niet aan de orde was en er totaal niks mee te maken heb je word helemaal uitgekafferd en de leiding gevende er totaal niks van zegt terwijl we het normaal met hem aan het uitzoeken waren schandalig gewoon hoop dat jullie hier eens wat aan doen een ding weet ik zeker zal er nooit meer komen met vriendelijk groeten van mevrouw blok

Ik ben pas tevreden als deze klacht serieus genomen want het is niet de eerste keer en dan spreek in niet alleen voor mezelf

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0104833677