Klacht: Het eten s avonds was ranzig in hotel roc lago rojo en je kon er ook niet zwemmen want stonden tafeltjes en stoelen voor de mensen die wat wilden nuttigen ook geen strandbedden en parasols Neckerman zou je 24uur kunnen bereiken maar niet bij ons

op 16 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo als ik al geschreven heb twee weken niet kunnen zwemmen en avond eten was zo ranzig dat geef je nog niet aan de varkens niemand was bereikbaar in ons hotel we hebben er alleen maar van het ontbijt genoten ik hoop dat

Gewenste Oplossing:

Wij zijn al tevreden als wij een bedrag terug krijgen voor de extra kosten die wij gemaakt hebben in de andere restaurants liep toch al op naar 300euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Dankers-van den Berg, Spijtig te horen dat de vakantie niet naar wens is geweest. Graag wensen wij uw klacht in behandeling te kunnen nemen, echter hebben wij hiervoor wel uw reserveringsnummer nodig. Zou u deze aan ons door kunnen geven? Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 augustus 2016 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vandaag heeft onze afdeling Customer Service contact gehad met het reisbureau over deze klacht. 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Dankers van den berg