Klacht: het duurt veel langer dan aangegeven

op 30 juni 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

toen ik mijn bestelling plaatste werd aangegeven dat het verzenden ongeveer 4 dagen duurde. dit was op maandag 19 juni. vandaag is het 30 juni en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. door de site zelf word aangegeven dat mijn bestelling op z’n vroegst maandag 26 juni 06:00 en gegarandeerd donderdag 29 juni 21:00 bezorgd wordt, hier klopt alleen niks van. ik vind dit zeer teleurstellend omdat ik mijn bestelling graag voor mijn diploma-uitreiking had willen hebben, zodat ik de schoenen die ik besteld had kon dragen. ook heb ik contact opgenomen met de klantenservice, maar ook hier wordt niet op gereageerd.

ik vind het in mijn geval op zijn plaats dat namens het bedrijf excuses worden gemaakt. ik ben van mening dat goede communicatie belangrijk is en dit is hier duidelijk niet het geval.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindseyderuiter00