Klacht: Het downgraden van mijn abbonnement

op 07 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb 9 december 2017, een formulier ingevuld om mijn abbo van Fitness onbeperkt naar daluren te zetten. Dit kan nadat ik een jaar nog bij ze ben. En ze hebben aangegeven het voor mij direct te regelen. Dit is echter niet gelukt ik betaal nog steeds Fitness onbeperkt. Ik ben naar de vestiging weer toe gegaan en ze zouden het weer voor me regelen. Nog tot de dag van vandaag niks gehoord. Ik ben er klaar mee, fit for free raakt nu hierdoor een klant kwijt.

ik ben tevreden als het per direct is geregeld en ik die extra kosten sinds 9 december terug kan vorderen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

5 maanden geleden - Hoi Sandra! Dit klinkt niet helemaal zoals het hoort te gaan. We willen dit graag voor je uitzoeken. Als we het goed begrijpen is jouw contractduur afgelopen en wil je jouw onbeperkt lidmaatschap sinds december al omzetten naar een daluren lidmaatschap. Klopt dit? In welke club heb je dit besproken? We horen graag van je.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 16 maart 2018 om 10:02 geantwoord

Hoi Sandra! We hebben niks van je vernomen. We hopen dat je inmiddels via een andere weg antwoord hebt gekregen op je vraag. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Zie ook ons vorige bericht op 29 januari:

Alle klachten die gemeld zijn door sssanniiee92