Klacht: Het bod niet bevestigd. . Toch factuur

op 21 december 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
klacht over proveiling.
Ik heb al een aantal jaren een account bij hun, maar wat nu mee maak slaat alles. Ik had op een kavel geboden tot het eind bedrag inclusief btw en veilingkosten het was mij toch te duur dus geen eind bevestiging gedaan.dus op de site van hun een vraag neergelegd hoe ik mij bieding ongedaan kon maken. Geen reactie. Dag daarna kreeg ik de factuur van u gewonnen veiling. Gelijk weer formulier in gevuld dat ik het er niet mee eens was. Geen reactie. Vandaag gebeld, kreeg ik een hele aardige mevrouw aan de lijn (niet) die zij ,, dan heeft het de kavel wel bevestigd dat on niet anders. En waren geen berichten binnen gekomen.dus moest ik maar een mail sturen naar de ict afdeling .13:00 uur mail gestuurd geen reactie of bevestiging gekregen.

DUS PAS OP MET PROVEILING

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn bieding ongedaan maken.
En dit probleem op lossen .dat dit niet weer kan gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Radiatuur