Klacht: Het betreft een fotobewerkingsprogramma; software programma van InPixio Photo Clip. Voor perfecte foto’s!!

op 24 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naam: GlobalCollect; Omschrijving: 530702567749
Tegenrekening; NL14RABO0155503219
Mutatiesoort; Internet bankieren (GT)
23-08-2017 Mededelingen GT 49,99 Af
Naam: GlobalCollect; Omschrijving: 530702567749
0020001659822438 UPCLK.COM Upclick
Malta Limited; IBAN: NL14RABO0155503219
Kenmerk: 23-08-2017 18:29 0020001659822438

Het betreft hier een foto software programma van InPixio Photo Clip. Voor perfecte foto’s!!
Na de betaling verdween de website, kreeg ik geen info betreffende het product te downloaden en tot op heden ook geen email ontvangen met download gegevens etc.

Het was 100 % garantie met 30 dagen geld terug garantie 30-Day money back Guarantee en
Microsoft Gold Certified Partner.

Kunt u voor mij nagaan wat voor bedrijf c.q. bedrijven dit zijn? Onderstaande 2 links;

Gewenste Oplossing:

Het ontvangen van de software programma InPixio Photo dan wel terug betalingen van mijn geld t.b.v. € 49,99

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 september 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Klei, Op 25 aug jl is er per email contact geweest tussen onze organisatie en u. Wij hebben u bevestigd dat de betaling reeds bevestigd is aan de organisatie waar de bestelling is geplaatst. Wij hebben naderhand geen email meer ontvangen en gaan ervanuit dat de klacht is opgelost. Wij zullen deze kwestie vanuit onze kant afsluiten. Uiteraard kunt u ons te alle tijden benaderen via cs@ingenico.com indien onze hulp nog verder is gewenst.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico van Klei