Klacht: Het betreft een fotobewerkingsprogramma; software programma van InPixio Photo Clip. Voor perfecte foto’s!!

op 28 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Het betreft hier een foto software programma van InPixio Photo Clip. Voor perfecte foto’s!!
Na de betaling verdween de website, kreeg ik geen info betreffende het product te downloaden en tot op heden ook geen email ontvangen met download gegevens etc.

Het was 100 % garantie met 30 dagen geld terug garantie 30-Day money back Guarantee en
Microsoft Gold Certified Partner.

Kunt u voor mij nagaan wat voor bedrijf c.q. bedrijven dit zijn? Onderstaande 2 links;

Het ontvangen van de software programma InPixio Photo dan wel terug betalingen van mijn geld t.b.v. € 49,99

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:23 geantwoord

29-Aug-2017, Lenie Nelemans, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Faikos