Klacht: Het bestelde product wordt niet volgens afspraak geleverd

op 21 december 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens afspraak zou op 30 november de bestelde producten geleverd worden. Ondanks mail wisseling telefonisch contact blijft groupon zeer vaag over de leverdatum. Deze Legt de schuld neer bij leverancier en tussen de verschillende groupon bedrijven. Ik ben hier klaar mee en wil graag mijn geld terug.Dit werd trouwens wel meteen volgens afspraak ingehouden

Gewenste Oplossing:

Geld terug of morgen leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 03 januari 2013 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Harry,

Volgens onze gegevens is uw vraag behandeld en opgelost. De bestelling zal binnen enkele dagen geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Schaminee