Klacht: Het afmaken van een reparatie

op 18 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geachte heer, mevrouw,

Inderdaad heb ik op dit moment geen klachten omtrent de ontvangst van het signaal voor telefoon, internet en televisie. Nadat, de 5e monteur van vorige week, afgelopen vrijdagmiddag was geweest. Na lang zoeken kwam de monteur tot de ontdekking dat er een beschadiging in de buitenkabel was. De tuin en het pad is opengemaakt en een DEEL van de kabel is vervangen. Er bleek vocht in de kabel te zijn. De koperen buitenkant was sterk geoxideerd. Tot hoever de geoxideerde kabel loopt is nog niet geconstateerd. Er is dus nog een deel niet correct. Ook ligt de tuin en het pad nog OPEN. Beide monters (binnen monteur en de kabelreparateur) zegde vrijdag jl. toe maandag 16 juli terug te komen om het karwei af te maken. Ook constateerde beide dat er een koppelingsfout te zien was op hun meetinstrument vlakbij de verdeelkast op het Govert Flinkplein. Ook dit is nog niet verholpen.

Vanmorgen heb ik telefonisch contact gehad met uw storingsdienst met de vraag of men kon zeggen wanneer het karwei afgemaakt kon worden. De telefonist adviseerde mij om te wachten op de monteurs. Ik heb ze vandaag dus NIET gezien.

Het pad en de tuin liggen nog open wat tot ongevallen kan leiden. Indien er van Caiway voor woensdag a.s. geen aktie wordt ondernomen, zal ik genoodzaakt zijn een hoveniersbedrijf in te schakelen om e.e.a. te bestraten. Uiteraard zullen de kosten dan voor rekening van Caiway zijn.

In het vertrouwen dat de klus op zeer korte termijn zal worden afgemaakt, verblijf ik met vriendelijke groet,

K.T. van der Pijl,
Gerard Douplein 6,
3141 GD MAASSLUIS

From: CAIW DIENSTEN
Sent: Monday, July 16, 2012 3:40 PM
To: k.t.vanderpijl@caiway.nl
Subject: Storingsticket : 169263-3 (70833)

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons een storing gemeld. Wij hebben deze storing inmiddels verholpen.

Als u nog problemen of vragen heeft, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers op ons servicenummer 088 2249 111.

Caiway Klantenservice

CAIW Diensten B.V.- KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA NAALDWIJK
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638 536
E info@caiway.nl
I www.caiway.nl

Caiway | Postbus 45 2670 AA Naaldwijk | Servicenummer: 088 2249 111 | www.caiway.nl

Het repareren cq. vervangen van dat deel van de kabel welke is geoxideerd. Daarna de gaten in de tuin en op het pad dichten en bestraten.

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We zullen deze klacht met onze netwerkpartner bespreken en hier binnenkort op terugkomen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We hebben hedenochtend contact met de klant opgenomen. Vandaag worden er herstel werkzaamheden betreffende de bestrating uitgevoerd. Ook vindt de kabelreparatie spoedig plaats. Volgende week nemen we nogmaals contact op met de klant of alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 26 juli 2012 om 13:52 geantwoord

We hebben inmiddels van de monteurs vernomen dat de storing is verholpen door de volledige kabel te vervangen.

Helaas hebben we bij telefonisch contact op te neme helaas geen gehoren gekregen.

Mochten er nog problemen optreden horen we het graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team