Klacht: Het activeren

op 29 november 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ik heb vandaag een hele grote mooie kaart ontvangen met daar op kleine vakjes die je open kan maken en ja hoor ik heb 5 cheque, vanavond ben ik bezig geweest om die code er neer te type wat maar niet lukte en dat komt door het streepje wat je er tussen moet zetten en daardoor kan ik die laatste nul niet erbij doen! omdat daar geen plek voor is, Dus dit wer voor geen meter en wat ga de postcode loterij hier aan doen!

Ja dat is voor de postcodeloterij ,voordat ze mensen iest opsturen!het eerst uitproberen of het de mensen het lukt om het gevraagde uit tevoeren, En dat is niet de eerste keer met een een of ander code in te toetsen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Reactie van de melder van de klacht s.kusters

1 week geleden - Ik wil graag dat de Postcodeloterij dat oplost zodat we die code kunnen in toetsen en kunnen zien! en wat ik eventueel gewonnen heb.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.kusters