Klacht: Herstelling scherm Samsung S4

op 22 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na twee weken werkt de display van mijn Samsung S4 niet meer.
Met de helpdesk van Samsung gebeld zij verwijzen naar de firma Dynafix die de herstelling zullen uitvoeren. De GSM wordt aan de deur opgehaald en na een week krijgen we het reparatie rapport dat de GSM buiten de garantievoorwaarden valt omdat er ‘val-, stoot- of drukschade’ is geconstateerd met een foto van een gebarsten scherm???(foto in bijlage)
Je krijgt de keuze ofwel 229€ te betalen om de display te vervangen ofwel 36,9€ te betalen om deze terug te sturen ofwel afstand te doen.

Het toestel is aan de deur opgehaald zonder barsten of krassen. Ik zou het graag in dezelfde staat terug krijgen en het aan Samsung bezorgen ter herstelling onder garantie.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 11 maart 2014 om 15:04 geantwoord

Geachte No Samsung again,

Betreffende uw klacht hebben wij u gecontacteerd, maar spijtig genoeg geen reactie meer mogen ontvangen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Indien u echter aanvullende vragen heeft, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden.

Dynafix WeCare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door No Samsung again