Klacht: herstelling

op 28 september 2016 over Fiat in de categorie Automerken

In panne gevallen met wagen,na telefonisch kontact met mijn garage en een prijs afgesproken +- 1100€ ga ik mijn wagen afhalen en de rekening zou 1600€ zijn,deze heb ik betwist en zijn tot een overeenkomst gekomen van 1347,04€.
Na 2uur staan wachten op mijn wagen(ze waren een proefrit aan het doen met auto)etc..etc..rij ik door en bij eerste km gedaan te hebben hoor ik een vreemd geluid aan mijn wagen.Direct terug gereden natuurlijk!!
Ook was mijn carterplaat nog geen eens aanwezig…het excuus in garage….oeps..vergeten.
Krijg ik daar te horen(na testrit met ik als bestuurder),a meneer uw rollement is ook stuk.Mijn wagen heeft een week in die garage geweest…ik kom di afhalen en blijkbaar niet gemaakt naar behoren,
zij maken mij onmiddellijk een nieuwe offerte en zou daar blijkbaar nog mee kunnen rijden,want ze hebben eerder geen tijd om mijn wagen te repareren(na 10/10/2016.
Ga ik natuurlijk langs andere garage en blijkbaar is mijn bodemplaat niet de originele en vastgeschroeft met zelftapvijzen in chasie(hoe ga autocontole daar op reageren??)zelfs de originele bouten zijn niet aanwezig en de beschermplaat is vastgeschoefd in mijn bumper..
Ik heb hier vele vragen bij en wens geholpen te worden ,met dank

wordt dit gevold

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marc van den bosch