Klacht: herroepingsrecht wordt niet op gereageerd

op 29 augustus 2017 over Scootmobielaanhuis.nl in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10.aug van SCOOTMOBIELAANHUIS een scootmobiel geleverd gekregen en betaald.op 13 aug. schriftelijk en aangetekend de koop herroepen wegens niet kloppende factuur en weglaten van de inruil van mijn oude scootmobiel . geen enkele garantie voorwaarden of gegevens ven servicecontract ontvangen behalve die van de fabrikant.het bedrijf geeft geen reactie meer sinds die tijd.
Heb nu een afspraak met een advocaat.

Gewenste Oplossing:

Als de koop volledig teruggedraaid is en ik de inmiddels gemaakte kosten vergoed heb gekregen

Reactie van de melder van de klacht iris regenbogen

2 maanden geleden - ik hoop hiermee andere mensen te waarschuwen voor dit bedrijf.graag delen !!!

Alle klachten die gemeld zijn door iris regenbogen