Klacht: Herrie, herrie en nog eens herrie en geen schoonmaak van appartement

op 10 juni 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben bij vrijuit een appartement in Eza Vista in het plaatsje Eze Village Frankrijk voor 9 dagen geboekt. We zitten er nu nog maar zijn blij dat we morgen kunnen vertrekken. We dachten een rustige locatie te hebben maar dat blijkt even anders uit te pakken, we zitten van s’-ochtends 7:30 tot ‘s-avonds 20:00 in de herrie. Beneden ons ligt een parfumeriefabriek en om de 5 minuten komt er een bus langs op maar 4 meter afstand van ons balkon. En die gaan ook allemaal nog een keer weer langs als ze vertrekken. Enorme herrie geeft dat. Maar er zijn ook nog bouwactiviteten naast ons verblijf. We worden om 7.30 ons bed uit getrild en het gaat de hele dag door tot 20:00 uur ‘s-avonds. Tot overmaat van ramp hebben de helicopterrondvluchten deze week bedacht dat het wel leuk is om over Eze te gaan. En werden er bomen versplintert in een scredder pal voor ons appartement. Kortom voor we op pad gaan zo rond 10:00 en na terugkomst zo rond 17:00 zitten we in een herriehel. De laatste bussen vertrekken ook pas om 20:00 uur. Dus niks niet lekker rustig ontbijten of nazitten met een drankje op het balkon. Alleen maar herrie. Verder kwamen we er achter dat er niet wordt schoongemaakt in ons appartement toen na 4 dagen het toiletpapier op was. Bij navraag bij de receptie bleek dat niet bij de prijs in te zitten. We hebben op de site van vrijuit gekeken maar daar staat niets over vermeld ook niet dat er veel busverkeer langskomt, we hebben de stand bijgehouden en kwamen op elke 5 minuten een bus uit zowel omlaag of omhoog. Ook de parkeerkosten a 10 euro per dag in de garage van Eze Vista wordt niets over vermeld door Vrijuit. Er zijn maar een beperkt aantal gratis plaatsen en die zijn bijna altijd allemaal bezet. We zijn de herrie spuugzat en zijn blij dat we morgen kunnen vertrekken naar onze 2e bestemming in Italië en hopen daar bij te komen van alle herrie hier. En natuurlijk niemand te bekennen van vrijuit ter plaatse daarom gelijk maar de klacht langs deze weg

Als Vrijuit met een compensatie komt voor al het geluidsoverlast. En duidelijker beschrijvingen op de site over (geen)schoonmaak en bijkomende kosten zoals parkeerkosten zet. Ook zouden ze op de hoogte moeten zijn van het vele busverkeer langs het appartement en dat er bouwactiviteten plaatsvinden op dit moment.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

Bericht van Vrijuit reizen

11 maanden geleden - Op 10 juni heeft de Afdeling Customer Service de klant per email een ontvangstbevestiging gestuurd met daarin vermeld wanneer de klant uiterlijk een inhoudelijk antwoord van ons kan verwachten. De klacht werd inmiddels in ons klachtenregistratiesysteem ingeschreven en in behandeling genomen.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 16 juni 2016 om 13:59 geantwoord

Op 15 juni hebben wij u per email een inhoudelijke reactie gestuurd met daarbij een reischeque ter compensatie van het door u gemelde ongemak. Wij hopen van harte uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Graag verwelkomen wij u in de toekomst wederom als onze klanten op één van onze vele vakantiebestemmingen. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Vrij Uit

Alle klachten die gemeld zijn door Jan63