Klacht: Herplaatsing klacht te kleine overhemden

op 12 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hallo klacht.nl,

Ik heb hier eerder een klacht geplaats over miniinthebox.com eindelijk werd er contact met mij opgenomen en ik klikte dan ook op de link die mij gestuurd werd zodat de vorige klacht opgelost was. Ik kreeg netjes een mailtje of ik foto’s wilde sturen van mij producten en het bestelnummer wou geven. Ik heb dit gedaan en heb helaas nogsteeds geen antwoord hierop gehad. Vandaar dat ik mijn vorige klacht weer herplaats:

Ik wil mijn overhemden retourneren en omruilen voor een grotere maat (Ik heb nu maat M maar wil graag maat L). Ik bergreep van het bedrijf dat ik bij u een ‘product return form’-moet aanvragen.Ik kan op geen enkele manier in contact komen met het bedrijf, na meerdere mailtjes te sturen krijg ik telkens weer een automatisch noreply bericht binnen.

Mijn overhemden kunnen terugsturen/omruilen voor een grotere maat.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 06:13 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben al een ticket ingediend voor u met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site. De ticket is met de ID 4908911.

U kunt de ticket lezen nadat u inlogt op onze website en kiest u daarna 'Mijn Account' - 'Mijn vragen'.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LarsB