Klacht: Herman Prins

op 14 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.
Ik heb onlangs een draagbare telefoon gekocht, de M550, alles werkt prima maar alleen krijg ik mededeling “gemiste oproep”, en dit terwijl er helemaal GEEN oproep is geweest.
Met enige moeite kan ik dat bericht laten verdwijnen maar het komt wel steeds terug. Kunt u mij zeggen hoe ik dat definitief kan uitschakelen. Dank voor uw antwoord.
m.v.g. Herman Prins, Mol, Belgie

Gewenste Oplossing:

een tip om deze klacht op te heffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 07 februari 2014 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 20 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door herman prins