Klacht: herinneringskosten maar geen herinnering ontvangen

op 19 september 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb diverse malen goederen besteld en via Afterpay willen betalen. Ik heb vaak geen betalingsmail en zeker geen herinneringsmail ontvangen maar ineens een wel een brief in de brievenbus met daarop laatste herinnering!!!! Ik dacht eerst dat dit aan mijzelf te wijten was maar na een laatste bestelling de zaken goed in de gaten gehouden en inderdaad geen betalings/herinnerings berichten maar die laatste waarschuwingsbrief in de bus met daarin een behoorlijk bedrag erbij ivm de herinneringen. Ik denk ook dat Afterpay zich hiermee verrijkt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Afterpay gewoon zijn zaken regelt en op een eerlijke manier zaken doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

1 jaar geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 21 september 2017 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Astrid,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer dat u onze klantenservice op deze manier heeft ervaren. Wij willen graag voor u nakijken of proces juist is verlopen en/of we nog iets voor u kunnen betekenen. Zou u uw gegevens willen sturen naar klachten@afterpay.nl ?

Met vriendelijke groet,
Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door astrid1970