Klacht: Herinneringskosten erg hoog

op 17 augustus 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hen een product van €11,95 gekocht en heb tijdens mijn vakantie een herinnering gekregen die ik dus niet had gelezen. De 2e herinnerings email heb ik wel gelezen en zag tot mijn verbazing de 1e keer €6,- erboven op dat is gewoon 50% van het te betalen bedrag en de 2e herinnering €8,50. Ik vraag mij af of dit wel toegestaan is.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Elia,

Hartelijk dank voor je bericht op klacht.nl. Wij hebben voor je gekeken echter kunnen wij op jouw adresgegevens geen bestelling terug vinden van € 11,95 waar administratiekosten bij gekomen zijn. Uiteraard willen wij dit graag voor je bekijken en een oplossing bieden. Zou je ons het afterpay kenmerk willen doormailen naar klachten@afterpay.nl ?
Met vriendelijke groeten,

Tamara
Klachten Manager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door Michael Elia