Klacht: Herinnerings kosten

op 25 juni 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Tommy Teleshopping en daar is nogal wat onrust over ontstaan. Ik heb hierover ook al contact opgenomen met Tommy Teleshopping maar hun doen hun uiterste best om meer geld van de klant te vangen en de klant dus te verwaarlozen met slechte service. Ik ben toen gewacht met de betaling omdat ik het product retrour zou zenden maar toen bleef ik maar mailtjes krijgen van afterpay. Ik heb de betaling toch maar getroffen om pronlemen te voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Nou hoop ik dat afterpay mij de herinnerings en administratie kosten terug betaald zodra het is opgelost met tommy teleshopping. Ik vind het belachelijk op wat voor manier er nog meer geld van klanten wordt afgetroggeld....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

4 maanden geleden - Beste mevrouw Soumahu, Wat vervelend te vernemen dat u er samen met Tommy Teleshopping niet uit komt. We worden graag op de hoogte gebracht van de situatie. Wellicht is het het handigste wanneer u dit telefonisch met ons bespreekt. Wij zijn maandag tot en met vrijdag van 08.00u - 20.00u bereikbaar op 020-7 230 270 en zaterdag van 09.00u tot 13.00u. Wanneer dit voor u niet handig is in verband met uw drukke dagen, mag u natuurlijk uw verhaal ook mailen naar klachten@afterpay.nl. Zodra wij uw bericht ontvangen gaan wij kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Wij kijken uit naar uw reactie. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Christine

Alle klachten die gemeld zijn door aes