Klacht: Herinneringen van afterpay kenmerk 219018145

op 28 mei 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang onterecht herinneringen met daarop nog eens extra kosten in rekening gebracht.

De order heb ik geannuleerd bij de webshop nog voordat deze geleverd was, de order is alsnog doorgestuurd, ik heb deze niet aan de deur aangenomen en is rechtstreeks met de koerier terug gegaan.
Ik heb herhaaldelijk gemaild en gebeld naar de webshop maar krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Afterpay dit issue met de webshop waterkranenshop.nl oplost en mij niet meer lastig valt met deze herinneringen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 mei 2016 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Gunes van Kleef,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail geef je aan dat je je bestelling bij waterkranenshop.nl geretourneerd hebt.

Helaas is deze nog niet verwerkt door waterkranenshop.nl. Nadat jouw retour verwerkt is door waterkranenshop.n krijgen wij een seintje. We sturen je vervolgens per e-mail een bevestiging over het vervallen van jouw betaaloverzicht, of het nieuwe bedrag dat je dient te betalen. Heb je vragen over het terugsturen van je bestelling? Neem dan contact op met waterkranenshop.nl.

Wij hebben deze mail ook verstuurd naar de klantenservice van waterkranenshop.nl met het verzoek om jouw retour te verwerken.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Gunes van Kleef.