Klacht: Herinneringen & Aanmaningen en geen enkele rijles ontvangen

op 21 februari 2018 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Na één proefles te hebben gehad besloot ik mij bij iQdrive aan te melden. Na betaling van de eerste termijn werd mij een rijinstructeur toegewezen deze zou volgens de mail die ik ontving binnen twee dagen contact met mij opnemen. Dit gebeurde niet, na een aantal keer zelf te hebben gebeld kreeg ik hem dan eindelijk aan de lijn. Hij vertelde mij dat hij was overgeplaatst naar een andere regio en dat ik een nieuwe rijinstructeur zou krijgen. Na een mail te hebben ontvangen over de nieuwe rijinstructeur die contact met mij zou opnemen, heb ik opnieuw zelf contact moeten opnemen met de rijinstructeur in kwestie. Deze kreeg ik niet te pakken. Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van een onbekend nummer. Mijn nieuwe rijinstructeur bleek dit te zijn, dit was overigens niet dezelfde persoon als wie mij in de laatste mail werd toegwezen. Een wijziging waar ik dus niet van op de hoogte was. Met deze laatste rijinstructeur heb ik een afspraak gemaakt, eindelijk zou ik dan beginnen met lessen dacht ik. Tevergeefs, deze afspraak werd een dag van te voren door de rijinstructeur zelf vanwege vage persoonlijke omstandigheden geannuleerd. We zijn hier ruim een maand verder en ik had nog steeds geen rijles gekregen. Mijn vertrouwen in het bedrijf was op dit moment zo afgenomen dat ik besloot mijn contract te ontbinden. Ik besloot hierover een mail te sturen en er werd gezegd dat mijn dossier in behandeling was en dat de betalingsherinneringen die ik ontving, en natuurlijk niet betaalde aangezien ik geen enkele rijles had ontvangen, automatisch gegenereerde berichten waren. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en meerdere mailtjes te hebben gestuurd over ontbinding van het contract hoorde ik niets en bleef ik maandelijks herinneringen ontvangen. Nu ongeveer 5 maanden later krijg ik een e-mail over een aanmaning. Vandaag opnieuw gebeld, de persoon die ik aan de telefoon had wist natuurlijk van niets en kon mij niet helpen. Dus weer wachten natuurlijk. Het enige wat ik wil is hier vanaf komen. Ik heb geen enkele rijles gehad en ga niet betalen voor lessen die ik niet wil en niet krijg. Het is maar een vaag gebeuren die iQdrive. Ik adviseer iedereen het ten alle het bedrijf te vermijden.

Ik ben tevreden als het contract ontbonden is en ik niet langer herinneringen en aanmaningen ontvang. Ik ben eventueel bereid de kosten voor de proefles te betalen maar ook enkel dat want ik verder heb ik geen les gehad.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chayennevz