Klacht: Herinnering porto kosten

F.Tilkema op 30 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 30 december 2012

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Omstreeks 8 dec. een poststuk ontvangen zonder postzegel. Daarna een kaart om €1,- te voldoen. Met een zegel nr. 1 en een zegel nr.2 opgeplakt en kaart opgestuurd. Nu krijgen we een herinnering ra, ra hoe kan dat ?
Jullie zullen begrijpen dat we niet een tweede keer gaan betalen.
met vriendelijke groet Fre Tilkema

Gewenste Oplossing:

We betalen niet tweemaal voor het zelfde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM