Klacht: Herinnering ontvangen terwijl al opgezegd te hebben

op 19 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een herinnering per mail ontvangen, terwijl ik al heb opgezegd en tevens niks meer ontvangen heb. Dit heb ik ook aangegeven in een mail/reactie op hun site. Vervolgens krijg ik hier gewoon geen antwoord op. Ik weiger dus ook te betalen .

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding van de gemaakte kosten opgesteld in de herinnering. Onmiddellijke beëindiging van het contract/overeenkomst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 06 februari 2014 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd op 26-06-2013 telefonisch.
U ontvangt geen pakketten meer van ons.

Voor de goede orde delen wij u mee dat wij het introductiepakketje wat u nooit heeft ontvangen hebben afgeboekt en de vordering hebben ingetrokken.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gaston123