Klacht: herinering van factuur

op 16 januari 2014 over Bamboo by Courlux in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb inderdaad ooit sokken besteld via gratis.nl niet wetende dat er een lidmaatschap aan vast zat.heb naar eerste keer levering sokken gelijk een mail naar bamboo by courlux ,dat ik daar geen gebruik van wilde maken kreeg na drie maand dus toch weer sokken die ik niet besteld had.

Gewenste Oplossing:

dat ik uit het systeem van bamboo by courlux gehaald word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bamboo by Courlux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboo by Courlux in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboo by Courlux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bamboo by Courlux

Heeft op 17 januari 2014 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koops

Naar aanleiding van ons telefoongesprek op
17-01-2014 bevestigen wij dat uw lidmaatschap: 54279593930 is geannuleerd.

U ontvangt geen pakketten meer van ons.

Wij zullen bij Post nagaan om te kijken waar het 2e pakket gebleven is, u kunt u de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Met vriendelijke groet,
Courlux klantenservice
Sonia

Alle klachten die gemeld zijn door 351159az